Jak wygląda dzień doradcy ds. nieruchomości?

W powszechnej opinii doradca ds. nieruchomości to osoba, której wyłącznym zadaniem jest pośrednictwo w kupnie lub sprzedaży. Oczywiście jest to prawda, jednak zakres obowiązków przedstawicieli tej profesji jest zdecydowanie szerszy. Z własnego doświadczenia wiemy, że zawód ten wymaga nie tylko szerokich kompetencji i wielu różnych umiejętności, ale również pomysłowości, wyrozumiałości, otwartości. W tej pracy nie ma rutyny. Tak naprawdę każdy dzień jest inny, często pojawiają się niespodziewane sytuacje, a także problemy, którym trzeba stawić czoła, aby zapewnić profesjonalne wsparcie naszym Klientom.

Codzienne i niecodzienne obowiązki doradców ds. nieruchomości

Doradca ds. nieruchomości to profesjonalny opiekun Klienta, który kompleksowo dba o potrzeby i bezpieczeństwo osoby planującej zakup, sprzedaż lub wynajem nieruchomości. Nie jest to praca, którą wykonuje się wyłącznie zza biurka. Każdy dzień rozpoczyna się od określenia priorytetów, opracowania planu i skrupulatnego przygotowania się do czekających obowiązków. W biurze spędza się jednak stosunkowo niewiele czasu. Najczęściej dni wypełnione są na spotkaniach, prezentacjach nieruchomości, negocjacjach, rozmowach z innymi specjalistami, np. prawnikami, kierownikami budowy, specjalistami ds. kredytów itd. Pracownicy naszego biura nieruchomości mają sporo obowiązków, ponieważ stawiamy sobie za cel kompleksowe wsparcie Klientów. Chcemy maksymalnie odciążyć ich od obowiązków związanych ze sprzedażą, zakupem lub wynajmem nieruchomości. Jesteśmy specjalistami na lokalnym rynku, więc możemy załatwić wiele spraw i rozwiązać niejeden problem.

Oczywiście trzeba też znaleźć czas na przygotowanie ofert i dopełnienie wszelkich formalności. Często też doradcy rozmawiają ze sobą, wymieniają się doświadczeniami i wspólnie szukają rozwiązań, które będą najlepsze dla Klientów. Chętnie też korzystamy z wiedzy innych specjalistów, z którymi współpracujemy.

Codzienna praca doradcy ds. nieruchomości jest wymagająca i niejednokrotnie stresująca, ale daje też mnóstwo satysfakcji. Każdy zadowolony Klient, jest potwierdzeniem tego, że nasz wysiłek jest doceniany i potrzebny